Mr.Fox

مرد میدان باش
دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۰ ب.ظ

آموزش Batch File ها (قسمت 1)

 

سلام دوستان

خوب چند وقت پیش من تصمیم گرفتم تا یک سری آموزش در رابطه CMD و دستوران Windows برای شما دوستان ایجاد کنم و این که به شما نشان دهم که CMD چقدر قدرتمند هستش و این که چه کار هایی می توان با آن انجام داد.

بیشتر هدف من این هستش که به شما آموزش دهم که شما چطوری می توانید یک Batch File درست کنید، اما خوب برای این کار هم شما باید چند تا دستور از CMD یاد داشته باشید تا بتوانید یک Batch File بسازید و بنویسید و بتوانید اون رو اجرا کنید و بتوانید محیط CMD رو درک کنید.

برای دیدن این آموزش بر روی این لینک آپارات کلیک کنید.

ممنون از شما

نظر فراموش نشه



نوشته شده توسط Mr.Fox Fox
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

Mr.Fox

مرد میدان باش

Mr.Fox

هدف من از ایجاد این بلاگ ارائه مطالب مفید و کاربردی در رابطه با هک و امنیت شبکه و طریقه کار با ابزار های هک و امنیت شبکه و زبان برنامه نویسی است.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

آموزش Batch File ها (قسمت 1)

دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۰ ب.ظ

 

سلام دوستان

خوب چند وقت پیش من تصمیم گرفتم تا یک سری آموزش در رابطه CMD و دستوران Windows برای شما دوستان ایجاد کنم و این که به شما نشان دهم که CMD چقدر قدرتمند هستش و این که چه کار هایی می توان با آن انجام داد.

بیشتر هدف من این هستش که به شما آموزش دهم که شما چطوری می توانید یک Batch File درست کنید، اما خوب برای این کار هم شما باید چند تا دستور از CMD یاد داشته باشید تا بتوانید یک Batch File بسازید و بنویسید و بتوانید اون رو اجرا کنید و بتوانید محیط CMD رو درک کنید.

برای دیدن این آموزش بر روی این لینک آپارات کلیک کنید.

ممنون از شما

نظر فراموش نشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی