Mr.Fox

مرد میدان باش
پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۰۵:۲۸ ب.ظ

آموزش Batch File ها (قسمت 2)

 

سلامی دوباره به شما دوستان جویای علم

در این ویدیویی که برای شما عزیزان آماده کرده ام، قرار است تا شما رو با دو دستور مهم به نام های Attrib و Set، آشناتون کنم و کاربرد آن ها رو هم به شما  دوستان توضیح دهم.

لینک ارتباتی من.

ممنون از شما

نظر و لایک فراموش نشه laugh



نوشته شده توسط Mr.Fox Fox
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

Mr.Fox

مرد میدان باش

Mr.Fox

هدف من از ایجاد این بلاگ ارائه مطالب مفید و کاربردی در رابطه با هک و امنیت شبکه و طریقه کار با ابزار های هک و امنیت شبکه و زبان برنامه نویسی است.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

آموزش Batch File ها (قسمت 2)

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۰۵:۲۸ ب.ظ

 

سلامی دوباره به شما دوستان جویای علم

در این ویدیویی که برای شما عزیزان آماده کرده ام، قرار است تا شما رو با دو دستور مهم به نام های Attrib و Set، آشناتون کنم و کاربرد آن ها رو هم به شما  دوستان توضیح دهم.

لینک ارتباتی من.

ممنون از شما

نظر و لایک فراموش نشه laugh

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۲۹
Mr.Fox Fox

Batch File

CMD

cmd

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی