Mr.Fox

مرد میدان باش
چهارشنبه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۱، ۰۲:۳۶ ب.ظ

پاسخ سوالات

سوال1:

سلام من wifite در ترموکس نصب کردم ولی به مشکلی داره که مشکلش رو زیر مینویسم.

[!] ERROR: wifite must be run as root

 [!] login as root (su root) or try sudo ./wifite.py

وای فای هارو هم نمی یاره لطفا جواب دهید 

---

سوال2:

سلام به سوال

اگر ترموکس را روت کنم گوشیم هم روت میشه؟ اگه گوشیم روت شد. چگونه از روت در بیارم؟ لطفا جواب دهید. 

---

جواب1:

یکی از دوستان به صورت خصوی پیام داده بودند که wifite برایشان کار نمی کند. علتش این است که wifite حتما باید به صورت Root اجرا شود.
و این هم به شما بگم که بنده با ترموکس زیاد کار نکرده ام.

---

جواب2:

برای روت کردن ترموکس شما باید گوشی خود را Root کنید که این کار را به شخصه به شما توصیه نمی کنم.



نوشته شده توسط Mr.Fox Fox
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

Mr.Fox

مرد میدان باش

Mr.Fox

هدف من از ایجاد این بلاگ ارائه مطالب مفید و کاربردی در رابطه با هک و امنیت شبکه و طریقه کار با ابزار های هک و امنیت شبکه و زبان برنامه نویسی است.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

پاسخ سوالات

چهارشنبه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۱، ۰۲:۳۶ ب.ظ

سوال1:

سلام من wifite در ترموکس نصب کردم ولی به مشکلی داره که مشکلش رو زیر مینویسم.

[!] ERROR: wifite must be run as root

 [!] login as root (su root) or try sudo ./wifite.py

وای فای هارو هم نمی یاره لطفا جواب دهید 

---

سوال2:

سلام به سوال

اگر ترموکس را روت کنم گوشیم هم روت میشه؟ اگه گوشیم روت شد. چگونه از روت در بیارم؟ لطفا جواب دهید. 

---

جواب1:

یکی از دوستان به صورت خصوی پیام داده بودند که wifite برایشان کار نمی کند. علتش این است که wifite حتما باید به صورت Root اجرا شود.
و این هم به شما بگم که بنده با ترموکس زیاد کار نکرده ام.

---

جواب2:

برای روت کردن ترموکس شما باید گوشی خود را Root کنید که این کار را به شخصه به شما توصیه نمی کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۱۷
Mr.Fox Fox

wifite

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی